fredag den 15. januar 2010

I skal lige se...

Har lige sendt farmand afsted for at hente børn. Under påskud af at jeg selv skulle støvsuge. Det skal jeg da også. Lige om lidt. I skal bare se mine nye støvletter først.
Jeg har længe brokket mig over alt det her sne og kulde. Mest fordi jeg frøs på tæerne. Men så fik jeg penge til støvletter. Og så gik jeg på udsalg. Det var godt nok en opslidende affære. Flere timer rundt i Odense i den ene skobutik efter den anden uden resultat. Og så tog vi lige runden forfra igen. Jeg var meget træt og meget sulten tilsidst. Grunden er at det jo skulle være sådan nogle høje støvletter. Og jeg er født med nogle rigtige fodboldlægge (og boldtalentet glemte jeg så at få med i købet dengang. Havde man bare kunne tjene penge med de lægge....), så jeg kunne ikke lyne de dersens støvletter som jeg prøvede igen og igen. Og så skulle de også være på udsalg. Og pæne. Tilsidst havde jeg faktisk opgivet, da jeg lige så dem ude fra gaden inde i en særdeles uhip skobutik -den eneste skobutik som jeg så på det tidspunkt ikke havde været i tre gange, fordi det eneste man ellers kunne spotte fra gaden var tøfler til ældre damer. Men der hang de så, de her Tommy Hilfiger støvletter til næsten halv pris. Med lædersål (har aldrig haft sådan noget før) og pænt foer indeni - lige i mine størrelse, både fodmæssigt og lægmæssigt. Rigtig kvalivare! Nu skal de bare pusses og impregneres så er jeg klar. Jeg kommer til at bo i dem, har jeg på fornemmelsen, så sneen må gerne blive liggende helt til næste vinter, hvis det står til mig.



Nå. Støvsugeren kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar