torsdag den 28. januar 2010

Gammel? Hvem?

Jeg har været i skole i dag. Og fået lektier for til i morgen. Så jeg må heller se at komme igang. Der er vist ingen kære mor de næste 5½ uger.

Men altså - nu synes jeg det efterhånden er sket for mig et par gange: Man (jeg) træder ind i en forsamling af lutter ukendte mennesker og tænker hov! Jeg er da vist den yngste her. Så er det at man kommer til præsentationsrunden, hvor folk fortæller hvor gamle de er. Og så er alle de der skaldede og gråhårede mænd og rynkede damer præcis lige så gamle som én selv (om ikke lidt yngre også, faktisk).

Og så er det at jeg sidder og spekulerer på om der er flere forældre i flokken, (noget med at jeg har et problem med uge 8 hvor resten af familien holder ferie og der er projektaflevering lige der og det ville være fint at arbejde sammen med nogen i samme situation). Så er det at jeg kigger rundt og lyn hurtigt konstaterer at der ikke er nogen her der ligner forældre. Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan se det og præcis hvilke kriterier jeg lægger til grund, men det er altså min konklusion. Men konklusionen var ihvertfald helt forkert.

Og nu kalder lektierne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar