torsdag den 13. august 2009

Stjerne ikke født alligevel

Jeg kom vist lige til at gå lidt over gevind mht. overskriften på det forrige indlæg. Jeg ser jo rædselsfuld ud. Også på fjernsyn. Og sikke en masse l*** man kommer til at lukke ud. Nu var det jo bare en optagelse, så jeg har ikke set det færdige resultat, men man kan jo sidde og se sig selv på en skærm i studiet. Ikke nogt kønt syn, nej. Nå. Sket er sket. Og Ryge-damen er jo bare pisse god til det dér. Snakker i vej uden at tabe så meget som en eneste tråd og uden papirer eller noget som helst. Så nej, jeg tror faktisk heller ikke lige jeg skal være TV-journalist. Troede ellers det kunne være lige mig. Men det var sjovt og hyggeligt at være med. Alle var super søde og det hele tog kun en halv time fra jeg kom ind til jeg var ude ad døren igen.

I dag skal jeg endnu en tur ud af leverpostej-matriklen. Igen uden børn. Tju hej, hvor det går! Ud og snakke voksensnak. Som ikke er hus-snak, vel at mærke. Og spise lækker mad. Og muligvis kigge lidt på de sidste rester af udsalget og måske endda lidt på nogle nye briller,da de gamle er gået i stykker. Det skal nok blive en god eftermiddag. Det begynder jo at ligne et liv, det her!

3 kommentarer:

  1. Rolig nu, unge dame, så var det nok heller ikke værre! Og i øvrigt er der masser af tv-stjerner, som benytter sig af notater ved interviews, hvorfor du bare skal kaste dig ud i det sjov ;-D

    Jeg må tilstå, at jeg i går udskød en fototur for at ville se dig på TV2 Fyn, men sukk, der var jo ingen arty farty husmoder - kedelig eller ej - på programmet. Derfor var mit spørgsmål til g.d.s indlæg lidt snyd, for jeg vidste godt at du ikke kom på direkte!! Tjekkede ditto i dag, hvad Signe ville bringe klokken 11!!!!! Hvis du ved, hvornår det sendes, så fortæl, fortæl, for jeg, en stor fan, vil meget nødig gå glip af den oplevelse ;-)

    Håber du hygger dig på bedste vis denne dejlige, leverpostejfrie eftermiddag.

    SvarSlet
  2. Vidste ikke jeg havde sådan nogle hardcore fans - jeg er smigret! Skal nok sige til vedr. tidspunkt, så.

    SvarSlet
  3. Hvis du hellere vil forblive anonym/uset, så helt OK, da skriver du det bare her efterfølgende, og jeg indstiller jagten :-D Måske tænkte du ikke på, at tv2s lokalstationer, eller hvad de hedder, kan ses via nettet, modsat tv2s andre kanaler - når man som jeg er fjernsynsfri på niende år og ikke vil ofre en krone mere end den til DR tvungne medielicens ;-)
    Du bestemmer, men fan af din blog forbliver jeg altså *SS*

    SvarSlet