fredag den 21. august 2009

Pest eller kolera

Sådan et leverpostejliv er ikke verdens festligste. Men ved I hvad der er meget værre end leverpostej??? Ta-da....makrel i tomat.

Syntes vi var ved at ved at køre lige lovlig meget rundt i det der leverpostej her i huset. det må da være muligt at finde en anden yndlingsret. Desuden skal hun jo have noget fisk, har jeg hørt. Så jeg smurte sådan noget makrelguf ud over hendes mad. Sådan noget har altid fremkaldt brækfornemmelser hos mig selv og jeg kunne overhovedet ikke drømme om selv at putte det indenbords. Selvom jeg prøvede med "mummms...lækker makrelmad" (måske ikke særlig overbevisende, men alligevel..) blev hun ved med at smide det i gulvet. Så det kan hun altså ikke lide. Moderen - hende der skal sørge for at hun bliver stor og stærk og spiser ernnæringsrigtig mad var lidt skuffet. Men husmoderen - hende der skal gøre både baby, gulv, stol og bord rent - var ret lettet.

2 kommentarer:

  1. Du skal måske ikke søge optagelse på en skuespillerskole, når du ikke kan sælge en "mummms...lækker makrelmad" til yngste *SS*

    SvarSlet
  2. Skuespiller??? Ja, det var måske en jobmulighed. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Mange af dem er vel nok autodidakte, så skuespillerskole skulle være unødvendig. Men så skal man nok til gengæld have talent...

    SvarSlet