mandag den 10. august 2009

Rent og pænt

Det er jammen godt sådan nogle ejendomsmæglere ikke kigger forbi hver dag. Mit sædvanlige oprydningstrick med brun sæbe i en skål bag døren og ellers op på loftet med alt rodet, duer ikke. De skal jo snage ALLE steder, sådan nogle. Nu er her ihvertfald rent. Alle trægulve er skurede. Altså ikke bare vasket, men SKURET i sæbespåner. Og blomster i alle vaser - det kan de vist lide, ejendomsmæglere. Og jeg sidder her med en hulens masse ting jeg har fået besked af farmand om at rydde på plads. På plads? Aner altså ikke hvor deres plads er. Det er sådan nogle ting der normalt bare flyder. En synål med tråd i til korssting, et par DVD´er uden cover, en masse små vaser, en million små legetøjsdimser, lim osv. Og hvis jeg rydder det op, kan jeg jo ikke finde det igen når jeg skal bruge det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar