onsdag den 9. september 2009

Hej Fidel!

Jeg har lige spottet Fidel Castro. Var der ikke noget med at han var gået under jorden - eller ihvertfald var blevet ret så usynlig? Nu har jeg fundet ham - ude på min løbetur. Han kom cyklende gennem skoven mod mig i sin træningstrøje og med rød cykelhjelm. Han har måske emigreret til koldere strøg og rekreerer her på Fyn? Eller også er det bare min træthed der er ved at tage overhånd. Men jeg overmandede den så snart chilien var afleveret i dagplejen og løb en tur ud i solen selvom sofaen gjorde alt den kunne for at lokke mig. Nu skal chilien hentes igen, og så skal hun puttes. Skal jeg mon bruge eftermiddagen på sofaen med et blad eller forran computeren, hvor jeg prøver at få styr på mit CV? Fik ihvertfald bestilt begge par sko her i morges. Syntes i dén grad jeg havde fortjent det (sådan noget morgenhurlumhej kl 05.30 med to sultne og trætte børn (ja, de kunne jo bare sove lidt længer - vi skal jo ikke rigtig nå noget, men nej...) bliver aldrig rigtig mig. Og nu er skoene på vej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar