lørdag den 8. januar 2011

Mere nytår

Så kan man sidde og surfe lidt sådan en lørdag aften efter at have indtaget en bedre middag - stadig uden rødvin til - men med danskvand. Med citrus i dag i anledning af at det trods alt er weekend. Hopla! siger jeg bare. Er på vej over i sofaen til mit strikkeprojekt, men faldt lige over en bog Hvis man nu står og stadig mangler et nytårsforsæt. Bogen har også en tilhørende blog her.

Havde jeg penge (ja, det med penge - endnu et nytårsforsæt...) købte jeg bogen på stedet. Ikke fordi jeg vil give mig i kast med projektet lige nu - synes jeg har rigeligt at se til for tiden. Men på et tidspunkt når jeg får god tid...Havd skulle jeg lave? Jeg skal ihvertfald ikke strikke lidt hver dag - skal lige til at række noget op. For anden gang. Men man kunne jo tage et billede hver dag. Eller skrive noget hver dag. Eller noget helt andet. Jeg overvejer lige til næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar