tirsdag den 4. januar 2011

Nyt år og nye muligheder

Det var sørme noget af en juleferie, hva´? Det var ikke helt tilsigtet, men sådan kan det gå når man har lidt svært ved at trække sig selv op efter sådan en gang ferie. Men nu er jeg her. Skrivende på min nye julegave - en lille smart notebook. Jeg er vild med den. Jeg skulle bare haft et stykke chokolade her hvor jeg ligger og hygger mig på sofaen. Eller et glas portvin. Men det må jeg ikke. Er nemlig kommet i skade for at indgå et væddemål omkring hvorvidt jeg kan afholde mig fra begge dele i hele januar. Og alt andet forbundet med sukker og alkohol. Nåmmen - det går da meget godt så langt, og i morgen er det allerede den 5. Ikke et nytårsforsæt i den originale ende, men til forskel fra alle andre kommer jeg til at overholde det (ja, man skal jo ligesom tro på det, ik´). Jeg skal også få løbet noget mere, få læst nogle flere bøger, få blogget noget mere, få syet noget mere og lære at gå tidligt i seng (ja, optimistisk bør man også være).

2 kommentarer:

  1. Yes, lang ferie, men i går skulle du sammen med ægtemand ha' været fuld af grin :-D

    Velkommen til år 2011!

    SvarSlet
  2. Tak! Nej, det er først på onsdag der må grines:)

    SvarSlet