onsdag den 12. januar 2011

Hverdagsluksus

Vi har haft noget omgangssyge roterende her i huset den sidste uges tid, og idag var turen så kommet til mig. Heldigvis har jeg ikke været særlig hårdt angrebet, men havde det alligevel skidt i morges, og valgte at blive hjemme. Fik sendt mand og børn afsted, og kravlede ind under dynen igen. Faldt i søvn og vågnede tre timer senere af den liflige lyd af støvsuger. Jeps - elsker støvsugerlyd så længe det ikke mig der skal føre dyret. Det var vores kære rengøringshjælp der var igang. Og min kvalme var væk. Snakker om luksus at stå op til. Jeg er dog stadig ret flad og træt, så resten af dagen er blevet brugt til netsurfing fra sengen - bla. hos af favoritterne, anthropologie. Den biks giver mig for alvor troen på at foråret er lige om hjærnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar