mandag den 30. november 2009

Trist og grå mandag? Ikke her, nej

Dagen startede ualmindeligt mandagsagtigt med regn der bare ikke ville holde op. Men så var det at postmanden kom forbi, og straks lysnet det hele ret meget. Han havde nemlig min julestjerne med. Har ønsket mig den i evigheder, og nu skulle det så være. Sådan så den ud her til aften. Den er dog meget pænere i virkeligheden (fatter det ikke. Mit kamera skulle godt kunne klare at tage sådan nogle billeder af en stjerne i et vindu med et fornuftigt resultat. Overvejer lige om det er fotografen den er gal med. Og ja - bare rolig; vinduerne skal nok blive vasket til jul)

Men postmanden havde endnu en pakke med. Jeg har nemlig vundet i en giveaway på beautyspace. Er allerede totalt vild med de der crazy sticks. Dufter fantastisk. Og desuden var der både parfume og noget tiltrængt serum til min meget vintertørre hud fra Origins. Og så mig der aldrig vinder noget.

Det giver mig da mod på at kaste lodder ind på endnu en giveaway. Rappdeikke har nemlig syet nogle hansker som jeg bare MÅ have fingrene i (og her er der altså et link, hvis i klikker på "Rappedikke" - min computer vil bare ikke samarbejde og vise linket i en anden farve) - helt bogstavelig. Der er vist flere der har set sig lun på dem....men de er da også bare fantastiske.

Nu vil jeg så selv slæbe symaskinen frem og se om jeg selv kan være bare kvart så kreativ så de kreative damer derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar