onsdag den 4. november 2009

Dementi

Glem det jeg skrev i går om pæne november. Nedenstående er taget på vej hjem med chilien fra dagplejen i dag. Det var min egen idé at hente hende på gåben - det gør jeg tit - da farmand skulle bruge bilen. Det var så inden jeg opdagende at der var sidelæns storm og regn. Men så var det for sent. En god times travetur er turen frem og tilbage. Jeg havde så heldigvis været forudseende og finde mit regntøj frem, som jeg ikke har brugt siden jeg arbejdede i en børnehave i 1996. Men altså; har I nogensinde set noget så gråt og trist? (altså med undtagelse af hende den lille lækre i barnevognen. Hun ser til gengæld ud til at have det ret så fint):



1 kommentar:

  1. Skoven giver læ, det gør en åben landevej ikke. Måske skulle du købe en cykeltransporter til børn, så tempoet stiger. Cykelstien ser meget velasfalteret ud ;-)

    SvarSlet