tirsdag den 17. november 2009

Hverdag savnes

Har lige fem minutter. Lige idag hvor jeg glædede mig til at aflevere børn, sætte mig ned for mig selv med mig og mit. Gætter på at min a-kasse helst ser at jeg søger et og andet job indimellem også. Men sådan skulle det ikke gå. Turboen, der desværre i øjeblikket slet ikke kan leve op til sit kælenavn, er syg med noget Roskilde-halløj. Hun er placeret på sofaen nu med en film og dermed pasificeret et par minutter endnu. Tror desuden at vores fjernsynskiggerirestriktioner lige ophæves i dag. Lige om lidt kører vi på apoteket efter noget idoform, og tager måske også en smut forbi valglokalet. Det er jo ligesom idag der skal stemmes. Selvom jeg overhovedet ikke har set skyggen af nogen valgkamp. Kun en plakat i en lygtepæl her og der. Og ud fra dem at dømme kan jeg vælge mellem socialdemokraterne, venstre eller konservative. That´s it. Der må da være flere mulugheder? Uanset bliver det noget med en hurtig test på nettet og ellers ælle bælle.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog noget af et gedemarked, I holder Jer. Eneste plus er, at du endnu ikke er retur arbejdsmarkedet (læs: det der giver penge i kassen), hvorfor du kan tage dig af børnenes sygdomme med god samvittighed. Men er du grundig træt, så forstår jeg det 100%!
    Mange kærlige tanker sendes fra Lolland og til Fyn med den hastige vind ;-)

    SvarSlet
  2. Det tænker jeg også; endda godt jeg ikke også skal passe et arbejde midt i denne her suppedas:-)

    SvarSlet