onsdag den 11. november 2009

Træthed # million

Jeg er så træt at jeg kan mærke det helt ind i benene. Ja, det er ikke løgn. Nogle gange synes jeg trætheden ligesom sætter sig i hele skelettet, og jeg tør dårligt nok stå på mine ben, af frygt for at brase sammen. Og mig der ellers havde programmeret chilien til at sove længe i dag. Hun er inde i sin frisk-som-en-fisk-klokken-05-periode. Derfor havde jeg proppet ekstra øllebrød i hende i aftes (til trods for at hun forlængst er holdt op med skemad) og lagt hende senere end normalt. Alligevel var hun en roterende turbo kl 04.37 her til morgen. Måtte give tabt efter næsten en times kamp med hyl og skrig om at å hende til at sove videre - hun vandt. Men hvad FANDEN gør man? Er SÅ træt af det.

Farmand er kørt med hende til dagplejen nu. Og vender lige om lidt hjem med rosinbrød fra bageren. Tror nok sukker og kaffe er det der skal til for at holde mig på benene i dag.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber at din seneste nattesøvn blev længere og mere rolig ;-)

    SvarSlet
  2. Tjo....tak:-) Det går nu bedre efter at det var min tur til at sove længe idag. Har besluttet at lade hende stå i sengen og hyle indtil jeg finder det passende at stå op. Så kan hun lære det.

    SvarSlet