søndag den 1. november 2009

Ikke i dag alligevel

Så var det jo idag at jeg havde set frem til at afprøve alle mine nye redskaber i effektiv tidsstyring, og hvor jeg bare skulle få SÅ meget fra håneden. Jeg glædede mig virkelig til at tage hul på de par ansøgninger der ligger og venter, og til tid til mig selv igen. Men vi har haft én af de der nætter igen - eller rettere to af dem i træk - og chilien lyder som hun har været på rov i farmands whiskysamling og har konstant to dekorative ellevetaller hængende under næsen. Kunne jo ikke være bekendt at aflevere sådan noget i dagplejen. Så hun er hjemme idag. Skal godt nok love for at ens tålmodighed overfor pylrebørn er til at overse efter to nætter med kombinationen kindtænner på vej og snot.

Nå. Men jeg må jo så i det mindste bruge tiden effektivt når hun sover. Så det vil jeg gøre nu. Skal prøve at lade være med at fortabe mig i blogs, og istedet lave noget fornuftigt.

2 kommentarer:

  1. Det er altså mere synd for chilien end for hendes mor - men jeg føler med Jer begge ;-)

    I øvrigt, hvis og ifald ørelægen ikke residerer mægtig mange km fra Jeres bopæl, så trop op der og bed om en tid snarest - husk at smile ydmygt og forud tilføje nogle af turboens blå og lilla kridtfarver under dine kønne øjne to. Ellers må du lade ægtemanden tage sig af det; han kan nok låne lidt farver i skolens formningslokale :-D

    SvarSlet
  2. Ja, det er pisse synd når hun har ondt. At moderen så ikke får sin skønhendssøvn er der jo så ikke noget at gøre ved. Så må jeg heller vente med at se skøn ud til en anden gang:-)

    SvarSlet