fredag den 30. oktober 2009

Totalt blank på overskrift

Efter et par dejlige dage hvor chilien rigtig har sovet godt både om dagen og om natten ( i går morges måtte jeg vække hende kl 7.30. Det er ALDRIG sket før. Her er vi jo normalt friske kl 05.15. Ihvertfald når vi sådan lige har glemt at indstille hende på vintertid) er hun tilbage til normalen og propelvirksomhed om natten igen. Har en mistanke om at soveriet skyldes vaccinen hun fik ved 1-årsundersøgelsen i onsdags. Er det ikke så en idé at lade sine børn få en lille bitte vaccine dagligt, tænker jeg så? Hun bestod ellers lægetjekket til ug med kryds og slange. Hun er en lille spirrevip på 73 cm og 9 kilo - en rigtig glad spirrevip. Lægen mente at det kunne være en god idé at bestille tid hos en ørelæge, siden hun nu roder så meget rundt om natten. Nu har jeg jo læst mig frem til her i blogland at der kan være ventetid hos sådan nogle. Så jeg fattede telefonen med det samme jeg kom hjem. Man kunne ikke engang komme igennem på telefonen! Lukket telefon på grund af travlhed i klinikken, sagde de. Det har der været i to dage nu.

Nåmmen. Vi har jo en effektiv weekend forude. Jeg har jo været på kursus i effektiv tidsstyring i dag. Ville da helst afprøve alle alle tricksene med det samme i min jobsøgning, men tror det er lidt ondt at sparke resten af familien ud af huset i morgen tidlig, og bede dem komme hjem om eftermiddagen fordi nu skal mor her arbejde. Iøvrigt et lidt syret kursus med fire deltagere og hvor den ene af dem i går havde fået besked på at hun havde fået det job som jeg ikke fik....og det uden erfaring overhovedet fra branchen. Men jeg tror faktisk at hun passede bedre til det end mig, så det er så fair nok. Men jeg er nu i hopla alligevel, for jeg er kommet med i en jobklub, og sådan noget er bare guld værd. Var også forbi mit gamle arbejde her til morgen for at forhøre mig om muligheden for at ansætte mig i et barselsvikaiat fra januar måned, og min kollega, der "helt tilfældigt" viste det sig, sad i ansættelsesudvalget, mente at det kunne være en god idé. Nu skal jeg bare have hendes chef med på ideen.

Og lige nu skal der kigges film. Er totalt håbløst bagud havd sådan noget angår, så Slumdog Millionaire har jeg ikke set endnu. Men det bliver så aftenens projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar