søndag den 25. oktober 2009

Travl dag forude!

Det blir en travl dag i morgen. Fik da tilsidst flyttet tidspunktet for samtale nr to, så det bliver hele to jobsamtaler i morgen. Heldigvis er der god tid mellem dem, så det skulle kunne lade sig gøre uden at blive stresset - selvom jeg er afhængig af DSB for at komme fra den ene destination til den anden. Og her sidder jeg og burde have forberedt mig bare en smule. Men ved ikke helt hvilken ende jeg skal starte i, og synes jo ogfså jeg har styr på det. Sidst jeg var til jobsamtale for nogle år siden, fik jeg det sædvanlige spørgsmål med tre god og tre mindre gode egenskaber om mig selv. Jeg kunne sgu kun finde én dårlig egenskab, og så gik jeg helt i stå. Tæppet gik ned, og jeg kunne ikke komme i tanke om flere. Men det var åbenbart heller ikke noget godt trick, for jeg fik da heller ikke jobbet (det gjorde til gengæld en af mine gamle kolleger, og han løb skrigende væk efter en uge, så det gjorde måske ikke så meget). Men så vil jeg bruge aftenen på at gruble lidt over mine dårlige egenskaber. Er sikker på farmand kan hjælpe. her.

Weekendens krea-syssel har været armbånd lavet at perlepladeperler. De bliver rigtig fine, og jeg har lavet to til turboen og et til mig selv. Kunne da tage det på til samtalerne i morgen, men farmand synes jeg skal lade være hvis jeg vil have et job. Billeder får blive en anden dag - der er kø på computeren.

Har da også brugt noget at dagen på netønskeshopping. Alt det jeg skal købe når jeg kommer til at tjene penge (ja, skal jo lige huske mig på at jeg jo ikke har fået job helt endnu). Og egen computer står helt øverst på listen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar