mandag den 12. april 2010

Ud i skoven igen

Så blev der sørme ny uge igen. Jeg startede ud med tre en halv times dødssygt it-kursus. Men jeg synes det er ret godt gået at få presset en lækker frokost og to kagepauser ind på tre en halv time, så sådan set var det meget fint. Der var vist også noget fagligt indhold mellem alle kagerne, men der tog jeg mig altså en lille hvil.

I weekenden har vi haft norgesbesøg, og har blandt andet igen igen set den fantastiske sanseudstilling på Brandts. I kan stadig nå det - indtil den 2. maj. Denne gang også med chilien. Jeg var bange for at hun ville ramponere det hele - hive armene af vinkekattene og flå teltpløkker op - men hun opførte sig eksemplarisk og syntes åbenbart det hele var meget sjovt. Især den uddelte lommelygte, som hun troede var en telefon, var interessant.

Derudover har jeg lært at sy skråbånd - igen igen. Jeg troede altså jeg havde lært det, men ifølge min mor, eksperten (ja, hun ved jo nok et og andet om fremstilling af 70´er børnetøj. Nøj, hvor var jeg bare hip for sådan cirka 30 år siden) havde jeg gjort det på en særdeles original måde. Så var det jo slet ikke mærkeligt at jeg ikke fik de bånd til at makke ret. Men nu er der håb forude om at chiliens smækbukser bliver færdige til efteråret. Der mangler bare lidt knaphuller og elastikker nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar