søndag den 25. april 2010

Morgenfrisk?

Her gik jeg og troede at jeg var sådan nogenlunde udvilet og på toppen igen efter en uges mega søvnunderskud grundet min egen og chiliens snotnæse. Derfor sendte jeg farmand afsted til arbejdsdag i børnehaven (hmmm... er vi nu helt sikre på at vi skal have chilien i den samme børnehave, plus begge børn i en friskole med dertilhørende forældreengagement i tilsammen 13 år derefter???), skrev lang indkøbsseddel og pakkede begge børn ind i bilen kl 08.55. For at konstatere at Brugsen først åbner kl 10 når de har søndagsåbent. Og når jeg tænker mig om, har jeg lavet præcis den samme manøvre en gang tidligere. Hjem igen, lege lidt i haven, og så afsted til Brugsen igen kl 10.00. For så at finde ud af at det er den første søndag i hver måned, de har søndagsåbent. Ikke den sidste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar