søndag den 20. december 2009

Mere sne - nu i billeder

Børnene gik på juleferie i fredags. Og jeg er allerede en smule træt i mit hovede. Derfor evner jeg ikke de store guldkorn lige nu. Men jeg har da taget nogle billeder af det der sne. Dem kan I jo hygge jer med så længe. Tror nemlig jeg tager på juleferie fra blogland nu. Der er stadig kroge hvor der skal gøres rent og kager der skal bages - og ikke mindst børn der skal passes, så mon ikke jeg har hænderne fulde de næste par dage.

Men sådan så haven ud i går. Chilien har virkelig fattet noget; hun var helt klart mest tilfreds hvis hun kunne plante sin bagdel på slæden og blive trukket rundt. Det var sjovt! Og storesøster agerede gladeligt hest.






En kælkebakke ned fra terassen fik vi også lavet. Stort hit!









Det her var så udsigten jeg vågnede op til i går morges. Og ja, det var lige så koldt som ser ud til. Eller altså - vågnede og vågnede...jeg stod op kl 05.30 med chilien, og da var solen ikke rigtig oppe endnu. Men sådan ud på formiddagen for os, og morgen for alle andre, så det sådan her ud.





Glædelig jul til alle derude i blogland! Her statser vi på en hvid én af slagsen.

1 kommentar:

  1. Takker og sender de bedste juleønsker retur :-D

    SvarSlet