fredag den 27. april 2012

Flad ud

Så flader vi ud - overraskede over at vi nok en gang kom igennem ugen. Dette har været en af de mere udfordrende af slagsen. Lang historie, men turboen sidder nu med armen i gips og med brækket tommel (evt. skete det i omvendt rækkefølge). Gips nummer to på én uge, for at det ikke skal være løgn, og en tur i narkose har hun også været igennem. gGder ikke flere ture på den lokale version af landsbyhospitalet nu. Jeg er på en uge blevet brændende fortaler for supersygehuse. Lad os nu få samlet lægerne med specialiceret viden og tjek på tingene - gerne med det vuns, tak (chiliens nye yndlingsudtryk).

Efter sådan en omgang har man det bedst i sin sofa. Og hvis jeg kun lejlighedsvis rammer de rigtige taster, er det fordi der kravler et barn rundt på hver af mine arme.Jeg lader op til i morgen. Der er den årlige arbejdsdag i børnehaven, og jeg er vist kommet til at sige noget om at jeg måske kunne sy noget, hvis nu det var. Jeg glemte lige at alt jeg syr bliver pil skævt. Men nu er jeg på syholdet. Og jeg har præstationsangst.

Efter den omgang trænger vi noget sjovt at kigge på:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar