torsdag den 29. marts 2012

Nyt fra postkassen

Min postkasse gemmer åbenbart på de sjoveste ting i øjeblikket. Se bare hvad der ventede mig da jeg kom hjem i dag::


Jeg plejer at købe en ladning t-shirts og sweatshirts hos threadless en gang om året. Denne her t-shirt har jeg sukket efter i lang tid, og da threadless i sidste uge solgte alle t-shirts ud for 10 dollars slog jeg til. Alle t-shirts har titler, og denne hedder selvfølgelig The Communist Party. Jeg ved dog ikke helt i hvilken anledning jeg skal bruge den - jeg tror næppe jeg tager den på på arbejde....

Pigerne skulle da heller ikke snydes - så nu er også deres t-shirtbeholdning oprustet. Og de er vilde med sine nye sjove t-shirts.


2 kommentarer:

  1. Åhr jo, din parti/party t-shirt kan jeg sørnsens også godt lide :-D

    SvarSlet
  2. Ja, den er virkelig fin - nu skal jeg bare finde et passende selskab at bruge den i...:)

    SvarSlet