lørdag den 17. marts 2012

Forårsprojekter

Så er foråret vist ved at være her! Selv har jeg ligget på sofaen i 3 dage med snotnæse - på nær en tur på arbejde torsdag formiddag til et møde jeg ikke kunne misse. Som I kan se har jeg ligget med min computer og rodet lidt rundt i bloggens layout, Desværre var energien på det tidspunkt ikke til indlæg med store dybe tanker. Men jeg savnede sådan min linksamling over til højre - den kunne ikke ses i det gamle layout. Og nu er den endda en lille smule opdateret også. 

Vi har haft nogle dejlige dage i haven i går og i dag med pigerne. De gik i gang med forårsrengøring af legehuset, og så var de beskæftiget. I går var jeg stadig noget sløj, men fik da spulet havemøblerne, så de kan bruges igen. I en kaffepause på terrassen kom jeg til at ytre ønske om og nogle højbede/store blomsterkasser på terrassen. Og et nyt projekt er lige præcis hvad vi har brug for! Farmand spurtede i byggemarkedet og fik savet ud til tre stk 2 meter lange højbede. Det ku´ han da sagtens lave på en weekend! I dag er der savnet noget mere, og nogle af delene har fået første lag olie. Og jeg har pudset samtlige ender med sandpapir. Jeg tror næppe de er færdige i morgen, hvis jeg skal være ærlig....og det er ikke nu I skal spørge til den flisegang der blev gravet ud til sidste sommer, det halvfærdige bålsted, loftprojektet, det nye soveværelse og gæstetoilet, og hegnet der skal sættes op rundt hele grunden. 

Nå. Men vi har da hygget os - alle sammen. I morgen kommer vistnok det dårlige vejr. Det er også lige meget - turboen skal til gymnastikopvisning igen - denne gang den store med rigtig mange tilskuere.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar