fredag den 9. marts 2012

Fredag med mursnor

Så er vi bænket - turboen, chilien og jeg - i turboens seng til Disney show i det nye fjernsyn. Morgenfjernsynplanen virkede efter hensigten sidste weekend - det er altså en lettelse.

Her en dag skulle farmand en tur i byggemarkedet. intet usædvanligt i det. det der fik farmand til at tabe kæben, var at jeg spurgte om han ikke kunne købe noget med til mig. Jeg er ingen flittig gæst i byggemarkeder. Men som set hos bl.a. Sara, kan mursnor bruges til andet end mur. Halskæder, fx. Og det har den fineste neonpink farve - og behøver jeg sige at pigerne også er begejstrede? Og så kan jeg lide prisen. 25 kroner for 100 meter, så kan altså blive til nogle smykker. Både til mig og pigerne der bruger den til deres perler.


Perlerne er nogle træperler jeg har malet med noget forhåndenværende maling

Man kan også bruge snoren til sådan noget her - det er min næste plan.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar