tirsdag den 9. november 2010

Hurra!

Jeg har fødselsdag i dag. Så nu passer det snart ikke længre, det der ude i min sidebar med midt i 30´erne. Pyt med det. Dagen har været god så langt. Kursus med arbejdet - og selvfølgelig med fødselsdagssang og 60 mennesker. Kan altså ikke lide at være midtpunkt på den måde.

Det var sådan lidt "smage sin egen medicin"-kursus. Der har jo været historier i medierne om den såkaldte pipfuglaktivering her henover sommeren. Og i dag var der så vores tur til at finde ud af hvilken fugl vi nu var. Jeg endte så op med halvt ørn og havlt ugle og en profil der blev beskrevet som "kreativ". Så må jeg så finde ud af hvad jeg skal bruge de oplysninger til. Og jeg har rigtig mange meninger om pipfuglaktivering - som vores kære minister nu ellers fik sat en brat stopper for med finansloven i går, hvor hun fjernede en milliard fra bekæftigelsesområdet, og også dermed vores mulighed til at opkvalificere de ledige...ja, det har jeg også mange meninger om. Det må så evt blive en anden dag.

Nu er farmand ihvertfald kørt til Odense efter noget treretters takeaway - har en mistanke om at vi er ude i noget italiensk. Børnene sover sødt, og Amaronen er trukket op.

1 kommentar:

  1. Jeg nøjes med at pippe et forsinket tillykke ;-)

    SvarSlet