søndag den 12. september 2010

Søndagssysler

Så er jeg her igen. Nu på ny computer! Det vil sige...farmands nye computer...Men nu skal den lige testes. Begge vores computere har sagt farvel og tak den forgangne uge. Og begge biler har været på værksted med megaregninger til følge. Og alligevel startede jeg dagen med børnetøjparty, hvor jeg fik brændt en hulens masse penge af. Og I kender mit anstrængte forhold til sådan nogle home parties. Men jeg havde jo forlængst sagt ja til at komme, og så bliver man jo nødt til at købe noget. Og desuden viste det sig at jeg slet ikke kan stå for pigetøjet fra Pomp de lux. Især de grå farver. Der er ikke grænser for hvor lækre de bliver, de børn. (Hmmm... computeren kan stadig ikke sætte billeder direkte ind på bloggen fra en anden side...begynder så småt at overveje om det er mine egne tekniske evner den er gal med).

Nå. Nu skal der ryddes op mens chiliens sover. Og måske skal der også laves lidt perleplader med turboen. Og måske vover vi os ud på brombærtur lidt senere.

2 kommentarer:

  1. I takt med at farmands værksted udbygges, da bør du overveje at sælge din symaskine :-D

    SvarSlet
  2. Nej du. Det kan godt være jeg syr som en brækket arm, men den maskine skiller jeg mig ikke af med. Har stadig ikke opgivet håbet om at blive couture syerske.

    SvarSlet