tirsdag den 7. september 2010

Mors store pige

Min store pige er startet til gymnastik i dag. Joda, hun har da gået til gymnastik før - men så var det sådan noget med forældre. Idag blev forældrene smidt ud af salen og henvist til svedstinkende garderobe. Her kunne man så kunne sidde og spekulere på hvad de lavede med ens børn derinde. Jeg havde forestillet mig at man sådan kunne starte lidt blødt op (for moderen), så vi kunne kigge med fra sidelinien - bare første gang. Men nixen bixen. Heldigvis generede det ikke turboen spor - der var jo alle hendes kammerater fra børnehaven.

Vel hjemme igen stod jeg midt i aftensmaden, da turboen kommer og spørger om jeg tror på magi. Hvad hulan svarer man til sådan noget, når man nu er mest optaget af at få den chili con carne på bordet men uden at mide i hovedet på hende at det hele er bare fup? Hun er totalt bidt af Barda, og kom til sin store skuffelse ikke til Barda-dag i søndags. Hun fik til gengæld lov til at se det meste i fjerneren. Men jeg tror altså ikke på sådan noget. Men det vil man jo ikke være bekendt at sige - hun skal da have lov til at have sin barnetro lidt endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar