tirsdag den 1. juni 2010

Sig hej til Silvia

Familien har fået et nyt medlem - Silvia. Ja, det er en fornem dame, så vi er på efternavn her. Til fornavn hedder hun Rancilio. Jeg tror vi bliver ret så gode venner. Jeg bestilte hende søndag aften, og i morges kl 06.50, stod hun på trappen sammen med et bud (genial idé at bringe pakker ud på det tidspunkt. Man er oppe og er kommet i tøjet, men har ikke nået at køre hjemmefra endnu). Vi har ikke indviet hende endnu. Men jeg udstyrer farmand med manualen i morgen, og så kan han finde ud af det og lære mig ved lejlighed. Jeg dur bare ikke til manualer.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Hvad er det Silvia kan lave? Er hun den ny træpillefyrkedel?

    SvarSlet
  2. Tillykke med den fornemme dame - tilhører hun ikke slægten af ødselt strømforbrug?

    SvarSlet
  3. @anonym: Takk! Jeg tror ikke det er god idé å putte pellets på. Kaffe, derimot...
    @anjoe: Jo, det gør hun jo nok....men til gengæld sparer jeg strøm på så mange andre ting. Støvsugning, fx:) Og der er altså grænser for hvor meget kaffe til og med jeg kan drikke.

    SvarSlet