mandag den 14. juni 2010

Frk. tandløs

Så. Dér røg tanden. Uden at hun behøvede at blive bundet fast til en dør eller noget. Det skete ganske udramatisk midt i et kagestykke. Turboen og jeg spiste nemlig kage på cafebiografen i lørdags (efter at vi egentlig skulle have været til udendørs koncert med symfoniorkesteret. Men koncerten var blevet flyttet på grund af regnen, og vi var for sent på den til at nå at halse efter. For at afværge en upcoming krise - hun havde glædet sig meget - foreslog jeg et stykke kage, hvorefter hun meget lettet kiggede på mig; "det var godt du sagde det, mor, for jeg var lige ved at blive ked af det").

Nåmmen - midt i kagestykket sidder hun så der med tanden i hånden (det her kan ligne en meget dårlig reklame for cafebiografens kager, men man kan altså trygt spise dem hvis man har nogenlunde fastsiddende tænder). Jeg ved ikke hvem der blev mest befippet - det var helt sikkert moderen. Ihvertfald fik jeg hevet mobilen frem og foreviget hullet.



Ellers har jeg lavet lidt overspringshandlinger de sidste par aftener...efter at have måttet lægge syprojektet fra helvede væk lidt. De her er poser til....ting. Turboen er ihvertfald ellevild, og satte sig med det samme på den lyserøde med fuglen. Det meste af stoffet er fra Ikea - det er altså noget ret fantastiske stoffer de har i den biks for øjeblikket.
På vej hjem i dag smutte jeg lige forbi biblo og rev de 7-8 bøger de har om syning og børnetøj ned fra hylderne - så der er flere overspringshandlinger under opsejling.

2 kommentarer:

  1. Der kan du bare se, det gik jo helt af sig selv ;o)
    Lækre poser, gid man boede tættere på ikea!

    SvarSlet
  2. Jeg er rigtig glad du havde ret:)
    Vi bor "desværre" kun 10 min. fra Ikea....

    SvarSlet