fredag den 21. maj 2010

Endelig!!!

Jeg må indrømme at jeg her på det sidste har været i tvivl om det nogensinde kom til at ske. Men det gjorde det så: Sommeren kom til Danmark! Og den fik den perfekte start. Jeg var tidligt hjemme fra job, så jeg nåede lige en kop kaaffe og avis i haven inden pigerne skulle hentes. Eftermiddagen gik med leg i haven. Chilien syntes det var underligt at hun kunne rende rundt i haven kun iført body, og fik sine sandaler på for første gang. Dem var hun vild med, og dansede totalt krigsdans i dem. Så grillede vi (nåja, varm gril og lille livlig chili kan være en lidt anstrængende kombination...).



Derefter tre timers hygge og sludren på terassen efter puttetid. Med portvin, whisky og latte.


Og det bedste: Sommeren er kun lige begyndt.

2 kommentarer:

  1. ...og efter indtagelse af whisky samt portvin oplevede husmoderen pinsesolen danse lystigt ;-)
    Nyd fridagene til fulde!!!!!!

    SvarSlet
  2. Nåja - er det sådan man ser den der sol danse? Har aldrig fattet det. Og jo tak - jeg nyder!!!

    SvarSlet