mandag den 3. maj 2010

Aftenens produktion

Her er så hvad jeg har lavet i aften; en nederdel til turboen. Den skal hænge på hendes Trip Trap stol når hun vågner i morgen tidlig. Den er nu egentlig et eksepriment, for jeg ville lige finde ud om jeg kunne finde ud af at alve skråbånd og det dér applikation. Det ku jeg så, sådan nogenlunde. Jeg har godt nok en skråbåndfolder, men den var ikke vanvittig meget bevendt, så jeg foldede og strøg med strygejern efter bedste evne. Og siden jeg ikke kan tegne overhovedet, blev applikationerne sådan nogle meget enkle, nogen. Prøvede med noget vlies på basiden af fuglen, for det har jeg hørt at man skal, men det sad bare fast i strygejernet, så det blev hurtigt droppet. Har heller ikke gennemskuet hvad det skal være godt for. Selve nederdelen er syet efter min egen metode; et rektangel og en elastik for oven. Det er meget muligt der findes mere autoriserede måder at sy nederdele på - dem har jeg bare ikke gennemskuet endnu.



Og nu er klokken så gået hen og blevet mange, og jeg skulle været i seng forlængst. Er nemlig i gang med at læse en bog der anbefaler at man går tidligt i seng. Det hjælper nemlig på - surprise - træthed. Og historien om den bog skal I da også have - for den er nemlig rigtigt god, faktisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar