tirsdag den 9. februar 2010

Pral

Hvornår kommer foråret, mor? Spurgte Turboen her en dag. Ja, det er vi jo ligesom flere der kunne tænke os at vide. Og da jeg ikke kunne komme med noget fornuftigt svar, satte hun sig og tegne de denne her tegning i stedet. Jeg synes bare den er så flot. Den forestiller farmand, der er glad fordi foråret er kommet.


Selv har jeg lavet en mobile af nogle fugle jeg lavede til jul. Men da jeg synes de er mindst ligeså forårsagtige som de er juleagtige, er de nu kommet op og hænge mellem køkkenet og stuen. Farmand troede ikke helt på at de var hjemmelavede - han var overbevist om at de var købt i en fancy butik i Odense. Det er det største kompliment man kan få fra den kant. Og det siger også måske lidt om hans øje for pyntedimser...


Så er vi ved at være forårsklare!

2 kommentarer:

  1. Dét er da forår, der vil noget! Smukt.

    SvarSlet
  2. J, her er vi klar! Mangler dog stadig at komme af med noget sne:)

    SvarSlet