onsdag den 17. februar 2010

For og imod og mere forår

Så har jeg arbejdet i tre dage. Det går sådan rimelig godt. Jeg har gjort mig nogle tanker om fordele og ulemper så langt. Jeg skal nok holde ud, men vil da bestemt kigge i ro og mag om det skulle dukke noget andet op. Fordelene er at det er en god og velfungerende arbejdsplads men nogle rigtig søde kolleger og en super god stemning. Og det tæller jo ret meget. Og den korte transporttid. Kan køre derhen og aflevere et stk barn på vejen på 25 minutter. På minussiden er først og fremmest lønnen. Eller mangel på samme. Var ved at falde ned af stolen da min chef præsenterede den for mig idag, efter at den var blevet forhandlet i to dage. Jeg ved godt der står skidt til ude i kommunerne, men vil de have noget kvalificeret arbejdskraft bliver de altså nødt til at betale for den. Ja, det er nu altså bare min mening. Og det arbejde jeg skal udføre er sådan set ok - dog uden de vilde udfordringer. Og dem kunne jeg altså tænke mig nogle flere af nu.

Bortset fra det længes jeg stadig efter forår. Og nu må det da snart være på vej. Især efter at turboen fandt denne kravlende rundt i stuen her i dag. Den burde være et sikkert forårstegn (ja, bortset fra at de lover snestorm igen i morgen....)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar