søndag den 14. februar 2010

Ferie!

Så er det i morgen at jeg skal huske at tage på arbejde. Ville være flovt at glemme det. Så skal jeg arbejde i en uge, og så har jeg en uges vinterferie med farmand og børnene. Tror godt at konceptet en uges ferie/en uges arbejde godt kunne passe mig. Og i dag har vi så bestilt vinterferien. Det er ikke det vilde, men tre dage her (og her er så et link, I ikke kan se, men det virker hvis i trykker på "her") Vi skal simpelthen bare hygge os, gå ture i Ribe by, se på nogle vikinger, og tage i badeland (med alverdens spa-behandlinger. Også meget godt, men hvor er børneparkeringen?).
Så jeg har igen igen brugt min føste månedsløn på forskud. Er der nogen grænser for hvor mange gange man kan bruge den?

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie! NB: Der er nu en MAC-session også i Odensen også, så hvis du er tættere på Odense, kan du smide en ny kommentar (men husker ikke, hvor i landet det er, du holder til ;o).

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg har lige lagt en kommentar hos dig

    SvarSlet