søndag den 19. juli 2009

Velkommen

Her er så min nye blog. Tanken er at importere alt det gamle ragelse fra husmoderblog.smartlog.dk hertil, så mine værker kan læses fra start til slut. Det gør jeg så snart jeg finder en computer der vil samarbejde - det er ikke rigtig lykkedes mig endnu.

Jeg har flyttet bloggen simpelthen fordi jeg var lidt træt af den gamle. Der skulle ske noget nyt. Og man kan jo sige at det at flytte sin blog er et relativt overkommeligt træk når man trænger til luftforandring, og jeg håber mine ca fire faste læsere stadig hænger med her på min nye blog.

4 kommentarer:

  1. Jeg håber, at du har talt mig med ;-)

    SvarSlet
  2. Hov - jammen så er jeg jo oppe på fem!

    SvarSlet
  3. Jah, og hvad med mig...jeg læser da også med ;-)...og nu kan man oven i købet "få lov" at lægge en kommentar:-)...den vil bare ikke godtage min smartlog adresse...så jeg er anonym....Lisbeth

    SvarSlet
  4. Jammen - det vælter jo ind med læsere:-) Godt du fik lagt en kommentar. Hmmm...troede ikke smartlogadresser var et problem. Vil kigge nærmere på det ved lejlighed med min enorme tekniske ekspertise.

    SvarSlet