fredag den 27. juli 2012

Niche?

Jeg har kastet mig over flere projekter denne uge - faktisk så mange at jeg ikke rigtig er kommet i mål med nogen af dem. Jeg havde fået besked fra chefen om at vinduerne skulle males, så jeg er egentlig i gang med af fjerne gammel maling fra stuevinduerne udvendigt.


Men egentlig var jeg i gang med at rydde op på vores kontor. Og fandt ud af at der var brug for en lille skammel som man kan have en bog og en kaffekop på derinde. Så jeg smuttede i Ikea og købte skammel til 39 kroner. Den skulle så lige males og have en tapetrest på ovenpå. Samtidigt ville jeg male en tallerkenrække, købt på loppemarked for længe siden. Den skal chilien have bøger i, når hun en gang får sit eget værelse. Jeg havde en del farveprøver med maling fra Bilka liggende, så hun har selv valgt farven.


Men da turboen opdagede mit skammel-projekt, ville hun også have én . Og chilien selvfølgelig også. Turboen har så valgt gulerodsfarvet skammel, og chilien - efter eget udsagn -  pu-ha farvet skammel. Der skal lige en gang maling mere, lidt tapet - som jeg også har i gemmerne - og en gang lak.


Og her en dag faldt jeg så over denne på etsy.com. Jeg tør vædde på at det er præcis den samme skammel. Her kan den altså købes - uden tapetdetalje - for næsten 500 kroner!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar