søndag den 29. juli 2012

Ferielsut

Jeg har brugt min sidste dag i frihed på at rydde og rydde. Rydde lidt mere og støvsuge samt div. lettere rengøring. Det kan man bare ikke se...og ingen har bemærket noget heller (på nær farmand der noterede sig det rene badeværesle - det skal retfærdigvis nævnes). Nu nyder jeg feriens sidste mojito, og om lidt skal der smøres madpakker til i morgen. Gad vide om jeg husker hvordan man gjorde? Nåmmen, farmand har brugt en times tid på at smække en gipsvæg op ovenpå i dag. Da pigerne så det, udbrød de meget imponeret "Nårh manner - har du lavet den væg helt selv?" Men alt det rene vasketøj der nu ligger pænt foldet sammen i deres kommoder, har de ikke engang bemærket. 

Gik mig en tur i stedet.Plukkede nogle blomster - dét ved de ihvertfald at sætte pris på




Bagefter fik jeg gjort deres skamler færdige. De har selv valgt tapetet ud fra mit lager. Skammelen med bøgerne på, skal selvfølgelig ind på kontoret. Nu skal de bare tørre og have en gang klar lak for holdbarhedens skyld. Jeg tror de vil kunne lide resultatet. Men chilien er begravet i sandkassen lige nu, og turboen sidder med næsen i sin nintendo på terrassen. Her er så fredeligt - så de har ikke set dem endnu.


I morgen kalder virkeligheden - det er faktisk helt ok. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar