torsdag den 31. marts 2011

Task completed

Jeg har lagt sidste hånd på de nederdele jeg skulle sy til pigerne. Og jeg tror faktisk at jeg godt tør vise dem offentligt i dem - hviklet også var sucesskriteriet. De er ret glade for dem, og de tog dem gladeligt på. Men da de så skulle posere forran kameraet, var det så filmen knækkede. At få dem til at se nogenlunde normale ud begge to samtidigt, er et umuligt projekt.



Jeg har iøvrigt også strikket mit juleprojekt færdigt - en vest til chilien. Nogen gange lykkes det at få hende til at posere


Andre gange går det helt galt.



Bloggen er lidt under forandring i øjeblikket. Jeg er bare ikke nogen teknisk nørd, så jeg prøver mig lige lidt frem. Billedet for oven er et andet fejlskud af chilien. hun dukkede sig ligesom jeg skulle tage billedet, så det er altså chiliens hue I ser. er dog på jagt efter et lidt mere sigende billede for bloggen. Eller måske er netop fejlskud meget rammende for hvad der foregår her?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar