mandag den 7. marts 2011

Ikke alligevel

Jeg havde set sådan frem til dagen i dag. Regnede med at der lige om lidt vil tikke en god sjat penge ind på kontoen fra skat - det gør der nemlig hvert år. I år havde jeg til og med lavet mig en liste over hvad der så skulle anskaffes for de ekstra midler - med nye løbesko øverst på listen. Så det var da med spænding jeg loggede på allerede lørdag aften. Til den koldeste spand vand i hovedet; en giga restskat. Hvordan det kan ske kan jeg slet ikke gennemskue, så jeg sidder stadig og venter på en mail fra skat der beklager at de har jokket i det og har fået sat det forkerte fortegn forran de penge der skal betales tilbage. Jeg er optimist og sikker på det er en logisk forklaring et sted. Jeg ringer i morgen og sætter de stakkels skattemedarbejdere på deres største pædagogiske opgave til dags dato. For selvfølgelig er det skat der regner forkert, og ikke mig. Jeg bestod trods alt med nød og næppe matematik på c-niveau engang for 20 år siden.

3 kommentarer:

  1. ØV, hvis alle dine planer må droppes :(

    SvarSlet
  2. Jeg venter stadig på den mail fra skat der siger de har jokket i det. Trods iherdige forsøg er det ikke lykkedes mig at komme igennem på telefon. Men jeg giver ikke op!

    SvarSlet
  3. 13 er mit lykketal, så selvfølgelig får du positiv svar alene ud fra din kommentar til mig på sådan en dato :-D

    SvarSlet