tirsdag den 10. august 2010

Tju hej, hvor det går!

Jeg synes at huske at sådan nogle første-uge-tilbage-på-job-efter-ferie-uger plejer at være nogle meget lange uger. Det gælder åbenbart ikke for denne uge. Igår var jeg så fuld af energi da jeg kom hjem fra arbejdet at jeg ringede teleselskabet som jeg burde have ringet til det sidste halve år for at høre hvorfor mit trådløse netværk ikke fungerer (hvorfor er det lige at det tager så lang tid at samle kræfter at ringe til teleselskaber???). Nu fungerer det så næsten - jeg ringer bare lige igen når jeg kommer ligeså frisk hjem fra arbejdet i morgen og får ordnet resten.

Her i eftermiddag havde vi aftalt at jeg skulle have børnefri (efter tre uger med børn i døgndrift hvor jeg til tider virkelig har ønsket mig selv - eller dem - langt væk. Bare for en time eller to), så jeg tog ind til civilisationen efter arbejde. Fik ordnet en aftale med min optiker og shoppet lidt og spist lidt. Men når man så endelig har et par timer eller tre til sig selv, er det jo så at man lige går og savner de der børn lidt, og så skynder sig hjem så man kan nå at komme hjem og putte dem. Meget mærkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar