onsdag den 18. august 2010

Bla bla

Jeg synes jeg kan spore sådan lidt blog-kriser rundt omkring i blogland. Tankerne omkring hvad man nu egentlig vil med den der blog, har nu også strejfet mig. Synes der er lige lovlig meget pladder og uvedkommende snik snak herinde nu, så jeg grubler lige over hvordan man kan komme videre derfra. Mens jeg grubler får I endnu en omgang liggyldigheder.

Jeg er nemlig syg. Frygtelig syg - med ondt i hovedet og snotnæse. Har skrantet nogle dage, men først i dag fik jeg taget mig sammen og gik hjem lige inden frokostpausen. Har eller prøvet nogle aftener i træk at skylle det væk med cognac, men der er åbenbart ingen effekt. Det er jo heller ikke sjovt at sidde der og snotte og hoste de stakkels kunder i biksen op i hovedet. Det synes de jo nok heller ikke. Så nu venter sofaen. Jeg håber virkelig DR sender noget virkelig intetsigende møg-fjernsyn der ikke kræver hjerneaktivitet i aften - det plejer de jo som regel at være leveringsdygtige i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar