lørdag den 10. november 2012

Produktiv aften

Det har faktisk været en lidt produktiv aften, det her. Jeg er igang med julepyntproduktionen. Koglerne blev samlet på en skovtur sidste weekend (og nu er jeg løbet tør, så nu der er dømt skovtur i morgen også ), og så gik jeg ellers amok i pigernes lager af perler (undskyld, unger...).  Billedet yder slet ikke mine kreationer retfærdighed, hvis jeg skal være ærlig...det der instagram gør altså sjældent noget godt for billedkvaliteten. Men alligevel er man helt pjattet med det.


Faldt over noget lædersnor i samlingen af dimser, og vupti! så havde man også en ny halskæde.

Igår var der nogen der havde fødselsdag. Dagen foregik i god ro & orden. Pigerne lavede lagkage til eftermiddagskaffen.


Der var også gaver! Blandt andet en super fin kelimpude fra Brandts Indoor, som jeg havde ønsket mig.  Det må være noget med alderen, når man bliver så glad for en sofapude.


Da børnene var puttet, lavede farmand en lækker surf & turf middag med bøf, hummer fra Læsø, grønkålsalat, citronsmør, dild & kapersolie og kartofler. Nåja - og Amarone. Slet ingen tosset afslutning på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar