søndag den 10. marts 2013

Pip



Så skulle der gå både vinter og næsten forår inden jeg kiggede herind igen. Jeg har været i tvivl om hvilken retning bloggen skulle bevæge sig - den forekom lidt retningsløs, efter min mening. Det har jeg så spekuleret lidt over, og stadig ikke kommet til nogen konklusion, so here we go again. Og hvad med design og header og sådan noget - jeg kunne tænke mig noget mere professionelt. Jeg er dog totalt ude af stand til at lave noget mere avanceret selv, og hvor meget krudt skal man ofre på en blog med sådan et par læsere - i runde tal. Og så var det at jeg opdagede at dette her ville blive indlæg nr præcis 300 her på bloggen. Og så blev man grebet af præstationsangst. Der burde jo være noget med conférence og fyrværkeri, eller noget. I stedet får I et billede af en lille forårsdekoration med hjemmelavede pipfugle og søde sorte får fra spagat.



2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage på bloggen igen :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Anette! Nu skal jeg prøve at blive lidt regelmæssig herinde:)

    SvarSlet