lørdag den 30. marts 2013

Forår!

Så er der forår! Det har jeg bare sådan lige besluttet. Det er ikke fordi der er meget der minder om det når man kigger udenfor. Men desto mere grund til at beslutte sig for at nu er det nu. Jeg har givet alle potteplanterne ny jord og delt dem der trængte til det. Hvilket giver en hulens masse planter. Hvad skal man stille op med dem? Foreløbig ligner vindueskarmen en grøn skov. Og de mørkebrune vintergardiner er skiftet ud med nogle lette hvide nogle - og så ser verden pludselig meget lysere ud.









Igår var familien på påskeudflugt på Sjælland. Noget familie skulle besøges, og i samme omgang kunne vi da lige lægge turen forbi Humlebæk og Louisiana. Nu er ikke Humlebæk sådan et sted man bare liiige kommer forbi når man befinder sig på Vestsælland. Især ikke når man skal forcere alt det vejarbejde, de har gang i derover. Vi troede vi havde været smarte, for ingen går da på museum på en langfredag. Men der tog vi sørme fejl. Var faktisk ved at opgive lidt da vi så køen ind til billetsalget. Men ind kom vi. Fik tvangskigget på noget popart i meget fuld fart, inden børnene hev os med i det tre etager store børnehus, med alt hvad man kan tænke sig af klippe/klister/malergrej/ler/lego. Så der blev de næste tre timer tilbragt - blandt andet klippende gækkebreve. 


Derudover har jeg en stor tro på at mine sidste to dages ferie kommer til at være badet i solskind og der bliver rigtig havevejr og lange løbeture. Jeg er nemlig også kommet til at klikke dem her hjem fra e tur på nettet. Så hvis I ser et lyn i lilla sko, så ved I hvem det er!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar