tirsdag den 6. november 2012

Kom så 2013

Kan vi så få det her år overstået nu, så jeg kan få gang i nogle nyanskaffelser?
Vi har  en opslagstavle i vores entré. Her hænger håndplukkede tegninger fra børnene og andet godt. Det er med andre ord ikke tilfældigt, hvad der hænger her.  Her  er også en familiekalender. Jeg lidt mig gennem hele dette år; sidste gang lod jeg farmand stå for indkøb af kalender, og han kom hjem med et stort rædsel af en kalender med en masse tåbelige smileys på. I år kom jeg ham i forkøbet, og fik fat i denne her super fine kalender med tegninger fra Strid. Jeg er sikker på den vil være til glæde for store, og ikke mindst små. 


Og så kunne det være at 2013 er året hvor jeg endelig bliver tjekket. Jeg har altid haft en papirkalender i tasken, men jeg bruger den aldrig. Når jeg husker det, skriver jeg mine aftaler ind på familiekalenderen. Ellers bruger jeg min arbejdskalender på min iphone når jeg husker dét. Systemer er ikke min stærke side, så indimellem er der nogle aftaler der skrider i svinget. Nu er det slut. Næste år får jeg styr på det hele, med denne her fine ugekalender. Bygget over bogen Parisian Chick, kommer den med gode råd til tøj og stil hver uge. Selv er jeg langt fra chick. Her i morges prøvede jeg at tage en nystrøget skjorte på (jeg stryger ALDRIG tøj og er i det hele taget tilhænger af en lidt mere uhøjtidelig stil, bl.a. for at slippe for at stryge), da jeg havde mange aktiviteter ude af huset i dag. Jeg formåede jeg at dyppe hele maven i havregrøden. Men det er altså slut nu. Der er nemlig ikke ret meget havregrød over denne kalender her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar