mandag den 20. februar 2012

Ferie!

Så blev det da også endelig min tur til at holde vinterferie! Som fynbo føler man sig som den sidste i verden der får vinterferie når man endelig rammer uge 8 - men en ferie er jo sjældent det værste at have til gode. Så nu skal den nydes. Endda med kun et barn. Det største barn er deporteret op til kulden og sneen, så hun kan få lært sig at stå på ski. Farmand sidder oppe på sit loft med ret store mængder rockwool (nej, de er ikke blevet ret meget bedre venner...). Skal nok slippe ham ud når han er færdig. Så det er chilien og mig der tuller rundt sammen denne uge - og hun er slet ikke noget dårligt selskab

Vi lagde ellers godt ud i vinterferien med besøg af mormor og en tur til Fyns Kunstmuseum. Hvorfor har jeg aldrig været der før? Jeg har jo gået forbi millionvis af gange. Nå - men nu havde de sådan et skattejagtarrangement for børn i vinterferien, så det var jo en oplagt chance for at aflægge stedet en visit. Børnene hyggede sig - jeg fik bare ikke nærstuderet rigtig alle værkerne mellem alle skatterne, så jeg skal bestemt tilbage.





Da turboen og mormor var vel afleveret på toget i formiddag, susede chilien og jeg ind til stofpusheren i Odense. Jeg har som mål for ferien at få afsluttet nogle af de halvfærdige håndarbejdsprojekter der ligger og flyder. Men det skal jo ikke afholde mig fra også at sættes nogle nye igang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar