søndag den 15. januar 2012

Solskinsupdate

Det var dog et helt fantastisk solskinsvejr derude denne weekenden. Man burde være udenfor at nyde det, men jeg går desværre helt i rengøringsmode når solen skinner....det er jo nok også godt at det sker indimellem. Vores opvaskemaskine har besluttet sig for at stå af her i weekenden. Jeg gik i gang med opvasken, men børnene insisterede på at tage over. Helt fint med mig, så nu står de på hver sin skammel med hver sin børste og vasker bestik. Jeg sidder på kontoret, og kan ikke se noget. Morer mig bare over udbrud som"ups! der blev vist lidt vådt" - og når jeg så spørger til hvad der sker kommer der et tostemmig "vi har styr på det, mor". Chilien er kun iført ble - hun harder vådt tøj.

Farmand har skiftet vores bagdør i dag. Det lyder ikke af meget, men det er sandelig noget af en befrielse at få skiftet den piv utætte, skæve og tyveriindbydende dør ud når man har sukket efter det i seks år.

Turboen har danset i weekenden. Træning både i dag og i år. Det er ikke dans af den ambitiøse slags, men et dansehold i den lokale gymnastikforening. Men forude venter nogle opvisninger, og der var vist nødvendig med lidt ekstratræning. Hun brokkede sig over hele to timer træning i år - med indlagt kagepause. Bad hende klappe i, og sådan er det altså hvis man vil opnå noget her i verden. Og vær glad du ikke er balletbarn.

Nu er der så nogen der råber Min, min, miiiiin! der ude fra køkkenet. Har dem mistænkt for at stå og hive i hver si ende af en kniv. Får vel heller tjekke ud hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar