tirsdag den 10. januar 2012

Resultater af en dag på langs

Jeg har tilbragt ret meget af dagen i dag på sofaen. Med halsbetændelse og pencillin. Ja, sådan en tur skal jeg jo igennem hver vinter, men pencillinen gør heldigvis underværker, så jeg er klar til arbejde i morgen. Så mangler vi bare den årlige familiebegivenhed - omgangssygen. Den har vi ikke haft endnu i år, men jeg tror næppe vi slipper for den i år. Den plejer ikke at være særlig nådig.

Men når man nu tilbringer en dag på langs med computeren, kan man komme til at bruge ret mange penge. Heldigvis er de kun brugt i mit hoved endnu. Men jeg tror næppe jeg kan så for de her plasticæbler fra Spagat. Min stue må have noget forår. Nu.



Og så ville jeg gerne haft en kalender. Eller - det skal vi have. Sådan en hvor alle familiens aftaler kan skrives på, så man til enhver tid kan holde styr på tropperne. Jeg ville bare SÅ gerne have denne her. Men desværre har jeg en mand der kræver at have noget han skulle sagt når det kommer til hvad der skal indenfor husets vægge, og han sagde desværre blankt nej (nej, han ejer ikke smag). Hvis der er nogen der er mere heldige end mig, kan den fås her, på etsy. 


Til gengæld har jeg vist fået igennem at årets sommerferie skal gå til Belgien. Brügge, ser det ud til. Det var ikke svært. Så nu er jeg på jagt efter en ferielejlighed i Brügge centrum eller deromkring - og tror jeg har fundet noget. Men det er ikke nemt når man skal tage højde for børn, strande, pools og evt hvidhajer i den engelske kanal. Farmand påstår hårdnakket at sådan nogle findes der lige der, men vil overveje måske at vade ud til knæhøjde hvis han skal bade. Men han kan nok godt overtales til en god aftenøl i de her omgivelser (ja, lige så idyllisk ser det ud også i virkeligheden).



2 kommentarer:

  1. Når livet fungerer alt væsentligst for dig og din familie, betyder det intet, absolut INTET, om du leverer noget blogmæssigt :-D
    Bedste ønsker for Jer i 2012!

    SvarSlet
  2. Tak det samme til dig også, anjoe!

    SvarSlet