tirsdag den 13. september 2011

Overspring

Dette er en overspringshandling. Pigerne og jeg er alene hjemme -  farmand er taget på lejrskole til København, så nu skal vi rigtig hygge herhjemme i tre dage. Og det går forrygende. Det er ikke længe siden jeg ville synes at tre dage med de to alene måske var lige i overkanten. Men ingen er røget i loftet af frustrationer så langt, og de hører (næsten) efter hvad man siger. Og nu nyder jeg freden efter at de er puttet. Jeg burde bestemt selv putte nu, men her er så fredeligt....så jeg skal bare liiiige....

Jeg kan jo så gøre jer opmærksomme på denne her genistreg som min lillebror har begået. En lille snut har har produceret i sin have med forhåndenværende mennesker og rekvisitter. Er det bare mig der får Coppola-associationer? Jeg ved godt jeg ikke er objektiv, men jeg synes altså det er rasende godt lavet. Og dejligt at kigge på her hvor efterårstormen suser rundt huset.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar