søndag den 11. september 2011

Superbe søndag

Er der overhovedet nogen her? Man kan jo ikke holde et halvt års pause fra blogland og forvente at folk (alle mine tre læsere) sidder parat når jeg finder det for godt at vende tilbage, vel? Så indtil videre sidder jeg her sådan lidt for mig selv.

Vi har haft sådan en fabelagtig søndag i dag, nemlig. Nogen har talt ned til denne dag - selv lavet en kalender med papir og limstift hvor man river en seddel af for hver dag der er nærmere målet (nej, det var ikke mig. Eller farmand. Og chilien er slet ikke så ferm med saks og limstift endnu). Så vi var glade da solen skinnede i morges og familien satte kurs mod Valdemar Slot på Tåsinge og årets Barda-træf. Super godt og totalt gennemført arrangement. Og 20 grader og sol gjorde jo ikke dagen mindre vellykket. Herlige omgivelser og børn der hyggede sig - og turboen der satte ny rekord i kø-ståning. Hun er sandelig tålmodig når det gælder.

 Klar, parat....


 Turboen skulle males i hovedet som en ork. Chilien skulle bare være blå...



En ork i (næsten) frit svæv!


Og vi tæller allerede ned til næste år...

3 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er jeg her, men en tarvelig sygdom giver ikke overskud til kommentarer; denne er undtagelsen :)

    SvarSlet
  2. Jeg er her også - og hold op, hvor er dine piger blevet store :-)

    SvarSlet
  3. @anjoe: Ja, jeg kan se på din blog du er syg - rigtig god bedring:)
    @anette: Ja, der sker da noget på et halvt år med sådan nogle børn...

    SvarSlet