mandag den 7. februar 2011

Man har et standpunkt osv.

Sidder lige og ser film sådan en helt almindelig mandag formiddag. Det lyder som hverdagsluksus, men filmen er Thomas tog, og ved siden af mig ligger en meget febervarm chili. Så febervarm at jeg blev nødt til at ringe lægen for lidt siden, og vi har lige fået konstateret halsbetændelse - igen - og er godt igang med pencillinkur nr to denne måned.

Når jeg får lov, sidder jeg lige og surfer lidt. Jeg kan bruge ret lang til på etsy. De lader op til valentines dag. Det er jo en af de dage nogen (kloge?) mennesker har opfundet for at tjene nogle penge på os der lader os lyre. Det er gået helt over gevind og gaver bør jo altså være spontane. Alligevel - hvis nu denne her (hvordan får man sat billeder fra etsy direkte ind på bloggen?) lige pludselig landede i min postkasse sådan cirka den 14. februar, skal jeg nok lade være med at brokke mig over amerikansk importerede mærkedage mere. Overhovedet.

Desværre er jeg nok nødt til selv at gribe i eget dankort hvis det skal blive en realitet. Farmand har ikke meget fidus til det dér netshopping. Med mindre det drejer sig om 15 kasser portvin eller 6 flasker Bollingerchampagne til nytårsaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar